Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2010 10:36 - Нов сайт за Средновековната Българска археология и история.
Автор: basileos Категория: Технологии   
Прочетен: 2160 Коментари: 5 Гласове:
2



http://bazileus.eu/ e новият сайт за средновековна археология и история на д-р Явор Василев, с качени статии и фишове за средновековни крепости, личности и храмове. Приятно разглежданеimage


Тагове:   археология,   нов,


Гласувай:
2



1. solinvictus - Мадара ...
27.04.2010 18:32
от доста време ме мъчи този въпрос как се е казвала местноста,селото,града,крепостта и т.н по времето след 4 век до турците
и има ли някакви съобщения на хронисти и други паметници?
Срещнах на две места как щели да ходят да се поклоняват в мизия ама дали за там става въпрос все още не съм си изяснил!
поздрав
цитирай
2. basileos - За съжаление, първото споменаване ...
28.04.2010 10:36
За съжаление, първото споменаване на Мадара е във връзка именно с османските турци и техния поход в Североизточна България през 1388, когато името и се предава във формите Madra, Matera, Madira. За по-ранни споменавания примамливо е Мадара да се свърже с Мундрага от края на 9 век, което засега се отрича от колегите езиковеди, макар че кой знае... А въпросът който повдигаш си доста интересен, и затова те каня да го пуснеш като дискусия във форума на скромния ми сайт - където тя ще може и да бъде видяна от повече хора, а и да спомогне за неговото популяризиране. С археологически поздрав: Явор Василев
цитирай
3. solinvictus - радваме ,че ...
28.04.2010 21:34
си говорим спокойно извън крясъците.За мене името е важно дотолкова за да се изясни евентуално някакво записване от писатели и хронисти.
Аз вече съм убеден в това което споменаваш в тази статия за езическото светилище ,което си работил!зороастризъм той също като християнството има различни догмати и течения ,после философски съвпада с християнски течения и това обяснява определени действия на българските владетели! да мога да ти покажа какво съм открил и да добавиш от професионален поглед!Аз не съм "Вие"сам съм .хехе
поздрав
цитирай
4. skribezium - Току-що бях в сайта ви и останах в...
30.04.2010 09:56
Току-що бях в сайта ви и останах впечатлен от приятния му вид. Намирам го за истински извор на родолюбци, какъвто навярно сте и вие. С удоволствие ще се върна отново да го доразглеждам.
А засега ви желая само успехи!
цитирай
5. basileos - Благодаря за топлите думи за сайта, ...
30.04.2010 12:49
Благодаря за топлите думи за сайта, като се надявам той наистина да се превърне, с малко повече усилия, в един истински извор на информация за нашата история и археология. А за това разбира се, са много важни и положителните отзиви на вас- неговите читатели, защото именно това ни дава усещането, че правим нещо наистина значимо и важно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: basileos
Категория: Технологии
Прочетен: 47309
Постинги: 5
Коментари: 12
Гласове: 24
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930